equations

keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Syyslomasuunnitelmia

Kävimme haastattelemassa luokkia 7B ja 7E. Kysyimme heiltä kysymyksiä syyslomaan liittyen.

Onko sinulla jotain suunnitelmia syyslomalle?
- Ei ole.
- Lähdemme ehkä Lontooseen.
- Minulla on synttärit ja lähden Ranskaan.
- On.
- Ei vielä.
- Ei ole suunnitelmia.
- Lähden mökille.
- Menen kaverin luo Pohjois-Suomeen.
- Menen mökille.
- Lähden Viroon.
- Lähdetään laivalle.
- Hoidan kaverini kissaa.
- Lähdemme ehkä risteilylle.
- Treenit.
- Ei ainakaan vielä.

Mitä olet aiemmin syyslomalla tehnyt?
- Olen mennyt ulkomaille.
- Olen ollut mökillä.
- Olen ollut kotona.
- Kävin Ruotsissa.
- Olin mummolassa.
- Olin kavereiden kanssa.
- Nukkunut.
- Käynyt treeneissä.
- Olin laivalla.

Millainen olisi realistinen toiveesi syysloman pituudesta?
- Viikko.
- Kaksi viikkoa.
- Viikko.
- Emmä tiiä.
- 5 päivää.
- Viikko olisi ihan hyvä.
- 1 kuukaus.
- 4 päivää.
- 7 päivää.
- 5-6 päivää.
- 2 viikkoa.
- 5 päivää.

Hämeenkylän koulussa syyslomaa vietetään to 17.10 ja pe 18.10.

Toimittajina Linda, Johanna ja Viivi

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ota kantaa: minkäpituinen syysloman pitäisi mielestäsi olla?